Přihlášení
Zapomněli jste heslo? Resetuj heslo
Zapomněli jste heslo? Resetuj heslo
Moravskoslezské inovační centrum, a.s.
Případová studie z digitalizace ve stavebnictví: spolupráce MSIC – HSF System - Stavario
Jak se vytváří podmínky pro spolupráci velkých firem a mladých inovativních startupů?
Co vedlo k HSF system k sepsání vlastní inovační výzvy pro stavebnictví 4.0 a v čem spočívala?
Jak může vypadat konkrétní spolupráce a jakých inovací se dá v řádu měsíců dosáhnout?
AdVisio marketing s.r.o.
Data, data a zase ta data. Určitě jste slyšeli o konci měření Universal Analytics, nových “čtyřkách”, cookies, sběru a zálohování dat. Kdo se v tom má vyznat? Náš analytik Honza vám řekne, jak to s těmi daty je a naservíruje vám nejčastější datové fuck-upy z praxe.
Freelo
Interní případovka Freela - ukážu vám, jak dobrá komunikace, pořádek ve věcech a nastavené procesy posouvají projekty kupředu. Nás je ve Freelu 30, dělíme se na 5 oddělení a své vize díky nám realizují tisíce týmů.
Mira Vlach / Projektový klub / OKR Mastermind
Po 17 letech praxe se podělím o glosy i nepříjemné pravdy ze světa projektového řízení. S nadsázkou a zobecněním, tj. podobnost s konkrétními osobami je čistě náhodná. Šetřit nebudu nikoho - sebe, vás, tým, zákazníka, dodavatele, juniory, seniory, konzultanty, vaši SW appku... A protože to bude v Ostravě, můžeme do toho jít i tak trochu nekorektně. Tak až dopiješ pivo na baru, pokecáš s kámošem a zveřejníš selfíčko na socky, stav se třeba aspoň na konec přednášky 😍😀
Shopsys
Kolik času, práce a nervů spolkne vydávání unikátního e-commerce magazínu. Jaké výzvy nám to přináší, co nás to naučilo a proč nám dává smysl to nevzdávat.
Jen jedna věc je horší, než když se o vás mluví a to, když se o vás nemluví vůbec. Jak najít odvahu tvořit obsah na sociální sítě? Co vás čeká za překážky a jak sladká může být odměna, když vydržíte? Jak fungují sítě jako TikTok nebo Instagram, jak se na nich máte chovat nebo naopak nikdy nechovat a návod na to, jak si svoji tvorbu plánovat anebo ji zdelegovat, toto vše se dozvíte v přednášce v podání Eriky Eliášové.
Erika začala s online prodejem oblečení před devíti lety a její eshop generuje roční obraty okolo 130 milionů korun. Její původní business plán začínal snem o kadeřnictví v Londýně, odkud se ale vrátila s nápadem prodeje oblečení. Erikafashion.cz rozjela bez počátečních investic a dodnes nepracuje se žádným externím kapitálem.
Po 7 letech praxe jsem sepsal nejčastější chyby, kvůli kterým PPC systémy nevyužívají svůj potenciál na maximum. Každou chybu projdeme a ukážu Vám, jak ji napravit. Součástí prezentace budou bonusové materiály, které si odnesete.
ikigai.cz s.r.o.
Slyšeli jste někdy mluvit někoho o tom jak to nebo tamto nefunguje? A co takhle někoho kdo pořád mluví o sobě a "jajáčkuje"? Anebo někoho kdo často říká “my to děláme dobře, ale ONI ne”? Jazyk, který používáme má hodně společného s tím, jestli chceme reálně s někým spolupracovat a co víc dokonce se to dá změřit a postupně změnit. Přiblížím Vám jak funguje pět stupňů kmenového vůdcovství, jak se dají poznat a jak i vy můžete postupně s totálního “negouše” postupně udělat nadšeného člena týmu.
ATLAS Consulting s.r.o.
GraphQL představuje revoluční, type-safe a self-documenting pojetí komunikace mezi BE a FE. V tomto talku shrnu zkušenosti s provozem GraphQL v produkci od roku 2018 - backendová implementace v JAVA, best-practices při návrhu schema, Apollo na frontendu. Závěrem nějaké implementační vychytávky.
Wedos Internet, a.s.
Vyprávění o úspěšném (ne)startupu WEDOS, který se od svého založení v roce 2010 stal jedním z největších hostingových společností v České republice. Ukáže, jakým způsobem se společnosti podařilo dosáhnout takového úspěchu, jak se vyvíjel její business model a jaká budoucnost jej čeká. Přednáška bude zaměřena na to, jak se WEDOS odlišuje od konkurence a jaké metody a strategie používal při svém růstu. Přednášející také ukáže, jakým způsobem se WEDOS vyrovnával s různými výzvami.
Ecomail.cz
Kouzlo je v efektivní komunikaci se stávajícími zákazníky. Už u vás nakoupili, znají vás a jistě se zase rádi vrátí. Inspirujte se osvědčenými strategiemi, jak na to jdou přední české e-shopy.
B&A Insurance Consulting s.r.o.
Skutečný příběh dvou studentů, kteří dostali příležitost pracovat v nadnárodní společnosti. Jakým způsobem se dá získat praxe, dostat se do týmů a na projekty, kde jsou dlouholeté zkušenosti vyžadovány?
Notino, s.r.o.
Michal Mašika, Head of Sales and Analytics Notino, představí ve své přednášce taktiky a strategie, jak pomocí mobilní aplikace podpořit růst Vašeho byznysu.
Slevomat.cz
Utility-First CSS je moderní postup pro stylování webových stránek.
Zjednodušuje a urychluje kódování webu, snadno zmenší velikost CSS a počet CSS souborů i o více než polovinu, minimalizuje vznik duplitního CSS a jednoduše to šetří nervy.
Na druhou stranu ale tento přístup může velmi snadno sklouznout k nečitelným šablonám a obtížnému refaktoringu.
Povíme si, jak udržet čitelné šablony, jak vytvářet statické a dynamické komponenty, jak přidávat flexibilní CSS proměnné pro různé screeny a media typy, jak rozdělovat CSS bundly pro layouty a stránky a jak nastavit minifikaci selektorů na pouhé 2 znaky.
Kóduješ weby? Chceš se dozvědět, jak vytěžit Utility-First CSS přístup na maximum? Zajímá tě, jak se vyvarovat chybám, které vznikají při jeho používání? Tak hlasuj a přijď se podívat!
Honza Bartoš
Většina firem a marketérů dnes sleduje účinnost svých Facebookových reklam pouze na základě jedné metriky - PNO. Co kdybych vám řekl, že existuje mnohem více dat, které můžete z Facebooku vyčíst?
V průběhu mé přednášky vám představím nejzajímavější výsledky A/B testů a experimentů, které vám mohou pomoci maximalizovat návratnost vašich investic.
Víte například, kolik návštěvníků na váš web přišlo prostřednictvím Google díky tomu, že viděli vaši reklamu na Facebooku? A jak se mohou lišit data v reklamním účtu, Google Analytics a vašem CRM?
Webklient.cz
Umělá inteligence změní svět. Podobně jako elektřina nebo internet. Společnost se bude dělit na lidi, kteří se nechtějí změnit, a lidi, kteří si uvědomují, že se změnit musí. Na jaké straně budete stát vy? V přednášce ukáži několik způsobů, jak s #AI pracujeme ve webovém studiu, marketingové agentuře a v eshopech.
Notino, s.r.o.
Michal Mašika, Head of Sales and Analytics Notino, představí ve své přednášce řízení fungování datové analytiky v Notinu, globálním hráči na trhu parfému a kosmetiky. Chcete-li vidět, jak Vám práce s daty může pomoci s růstem Vaší firmy, přijďte se podívat na naší přednášku.
Jistě jste už slyšeli pojmy jako no-code, less-code, code-free, Robotic Process Automation (RPA), demokratizace IT... O co jde? O nedostatek programátorů, a obecně IT specialistů ví asi každý. Proto celá řada firem přichází s technologiemi a službami, které by měli umožnit vykonávat specializované činnosti v IT i "amatérům". V přednášce uvidíte praktické ukázky, jak můžete s využitím těchto technologií automatizovat rutinní činnosti v práci a vytvořit vlastně aplikaci bez znalosti programování.
Kiwi.com
Aký to je pocit nastúpiť do softvérovej spoločnosti na pozícií eventového koordinátora, ktorá predáva letenky? Človek sa neraz stretne s otázkami typu “Kiwi.com predsa predáva letenky, nie?, čo za eventy vôbec organizuješ keďže Kiwi.com je softvérová spoločnosť?” alebo “nevieš mi náhodou vybaviť zľavičku na dovolenku?” Prednáška na tému Letem Světem po Konferenciách a Meetupoch sa zameria na to aké to je organizovať eventy v softvérovej firme, intenzívne pracovať dva-tri mesiace na medzinárodnej konferencií a o pár dní už na malom lokálnom meetupe (a všetko na čas stihnúť), čo najviac zaujme ľudí na stánku počas konferencie alebo napríklad aké to je robiť DJa v partnerskej zóne plnej ítečkárov.
Shopsys
Ukážeme si k čemu se SGTM dá využít. A naopak co od něj nečekat. Prolítneme základní odlišnosti od GTM. A pak se podíváme na pár praktických příkladů. Jak zlepšit měření, zvýšit množství nasbíraných dat pro Facebook kampaně, nebo napojit měření konverzí Zboží.cz i bez vývojářů.
LMC s.r.o.
Již 6 let jsem v pozici Lead Developera ve firmě LMC kde vedu čtyř členný tým. Jako asi většina manažerů jsem řešil rozvoj lidí a jejich motivaci. Prošel jsem si mnoha školeními, ale až poté když jsem se začal soustředit na silné stránky lidí v týmu jsem zaznamenal větší zájem, nadšení a výsledky. V mé přednášce bych vám tedy chtěl ukázat, jakým způsobem lze začít pracovat s touto metodikou a jak s ní začít hlavně u sebe.
Permutive
Unit testy, integrační testy, end-to-end testy. Existuje spousta způsobů, jak testovat webovou aplikaci. Proč ale nejít o level výše a nenechat počítač, aby vymýšlení testů dělal za vás? V přednášce popíšu property-based testování a jak se dá použít nejen v kódu samotném, ale i tam, kde bychom normálně použili end-to-end nástroje jako např. Cypress nebo Playwright.
Nastejnelodi.cz
Možná platíte na daních více, než musíte. Možná máte pocit, že ztrácíte přehled nad firemními financemi. A možná cítíte, že se jen topíte ve finanční operativě. Pokud jste alespoň jednou souhlasně přikývli, nevyužíváte pořádně data z účetnictví.
Ať už podnikáte, nebo to teprve zvažujete, poslechněte si, jak skutečně vytěžit účetní data. Prozradím vám důvody, proč podnikatelé platí na daních „zbytečně“ moc, ale i nejčastější příčiny sankcí ze strany finančního úřadu. Dozvíte se, v čem podnikatelé chybují při řízení cash-flow a jak finančně udržet růst firmy.
Autor přednášky se pohybuje ve finančním řízení firem přes čtrnáct let. Specializuje se na finanční management, plánování, controlling, balanced scorecard a team management. Finančně řídil organizaci s ročním obratem přes miliardu korun a je spoluzakladatelem firmy s ročním obratem přes 120 milionů.
Appgrade
Odcházejí vám z e-shopu návštěvníci s prázdnou? Možná nevěří, že je nákup u vás ten správný deal. A důvodů k tomu můžou mít několik. Pojďme si je projít a ukázat si základní i pokročilé způsoby, jak si získat u návštěvníka důvěru a zásadně tak pomoct k jeho přetavení v zákazníka.
Ukážu vám temnější stranu on-line marketingu. Sesbíral jsem nejčastější podvody a pochybné praktiky od lidí, kteří se nechali napálit. Dozvíte se, jak rozpoznat šmejdy, na co si dát pozor a jak se bránit. Téma, o kterém se moc nemluví, ale mělo by. Přednáška je určená pro majitele webů a e-shopaře.
Bonusová přednáška
Video bez titulků je jako den bez slunce. K videím na sítích titulky prostě patří – většina lidí je totiž nejdřív vidí bez zvuku. Naštěstí si je každý zvládne udělat sám. Stačí znát pár pravidel a v hlavní roli bude vaše video, a ne titulky. Poděkují vám nejen diváci, ale i algoritmus sociálních sítí, který bude vašemu videu rozumět. 🎯 #maketitulkygreatagain
Přednášku povedu společně s kolegyní z VideaČesky.cz Ester Prokešovou.
Koordinátor ODIS s.r.o.
Proč jsou ve veřejné dopravě důležité technologie? Co zajišťují a čím jsou prospěšné pro cestující? Jaká data sbíráme a v čem tato data pomáhají organizátorům dopravy? Jaké jsou trendy v odbavení cestujících? Tyto a i jiné otázky se pokusíme zodpovědět.
Fishsurfing
Využití válečných strategií v marketingu.
..připravím si pro vás několik zajímavých příkladů z marketingové praxe na základě Umění války. Mnoha nepovedeným situacím při řízení online kampaní by se dalo předejít při znalosti této knihy a naopak bychom mohli často těžit daleko více.
EXPANDO
Jak souvisí tradiční marketingové aktivity do světa online marketplaces? Jsou marketplaces nepřítelem vašeho webu, nebo vám mohou pomoci? Jak tyto světy propojit? Dám vám několik dobrých, špatných a i pár vtipných příběhů.
Daniel Nytra
Do praxe jsem uvedl OpenAI, Dall-E a DeepL v rámci svých projektů a projektů mých klientů. Jsem online markeťák a tyto nástroje mi doslova změnili život.
Umělá inteligence neumí vše, ale dokáže zefektivnit práci několikanásobně.
Součástí přednášky a dokumentů jsou i vyzkoušené pluginy a scripty pro WordPress, včetně automatických překladů do nejrůznějších jazyků (WPML plugin).
optimio s.r.o.
Ukončení spolupráce ať z jedné nebo druhé strany bolí. Jistě, může se stát, že je to pro všechny vysvobození. Tak či tak, ve většině případů nás čekají 2 měsíce společného času, který musíme nějak přežít a které jsou často nutné zlo. Je to tak? Co takhle nastavit odcházení, které je produktivní a radostné. Jde to? Pojďme se o tom pobavit společně!
Smart žena
Google triky, o kterých jste nejspíš dosud neslyšeli
Myslíte si, že využíváte Google Workspace na 100 %? Chcete být produktivnější? Seznámíte se s řadou méně známých tipů a hacků ze světa Google Workspace, jako jsou např. Smart Canvas v Disku Google, novinky a integrace v Gmailu či užitečné funkce v Kalendáři Google.
Dva Mluvčí
Na datech více než 25 e-shopů a bezmála 300 tisíc zákazníků vám ukážu, kolik peněz e-shopům přináší vracející se zákazníci v porovnání s těmi, kdo nakoupí jen jednou. Asi už jste slyšeli, že věrní zákazníci jsou klíčem k úspěchu, jsou taky hlavním zdrojem zisku nebo že nový zákazník je 5x dražší než opakovaně nakupující. Je to pravda nebo se necháváte podvádět marketingovými pohádkáři? Dozvíte se na konci přednášky.
“To bude nuda”, pomyslíte si, když si máte připravit prezentaci na suché téma. Téma, které třeba nebaví ani vás samotné, natož vaše posluchače.
Co když ale nechcete mít přednášku, u které lidé ztratí po minutě pozornost a nebudou ji vnímat? Co když chcete i nezajímavé téma prezentovat zajímavě?
Existují techniky, které promění vaši řeč ve skvělou, i když se její téma na začátku zdálo být uspávající. Stejné techniky jdou použít také u témat zajímavých… aby vaše přednášky byly ještě zajímavější.
Dozvíte se:
Jak přistupovat k nezajímavých tématům, abyste publikum opravdu zaujali 7 zásad, které promění jakékoliv téma v zajímavou řeč Tipy, které využijete pro přípravu záživných a poutavých prezentací
Jednotlivé techniky vám také předvedu prakticky. A to v krátké (cca 5 min.) zajímavé řeči na nezajímavé téma.
Kouč a lektor Česká spořitelna a OSVČ
Vnímáte své emoce jako svého přítele nebo nepřítele? Je pro vás vztek a strach nežádoucí a nejraději byste se jich zbavili? A jak je to s radostí? Na této přednášce se podíváme pod povrch emocím a jejich hlubšímu významu. Dozvíte se i to, jak s emocemi pracovat a cítit se lépe.
Designdev
UX se dnes skloňuje ve všech pádech. Nedílnou součástí UX je zapojení uživatele do procesu tvorby produktu, ale to se stále velmi často neděje. Ukážeme si, jak vypadá systematicky řízený proces tvorby úspěšného produktu a zaměříme se na fázi Product Discovery. Z přednášky si odnesete postup a doporučení, které vás dovedou k úspěchu.
Amatérský stand-up komik bude grilovat nepochopitelné věci z oblasti IT, Marketingu, HR a ecommerce.
Nemůžete najít programátora? A opravdu se divíte? LinkedIn lov programátorů = reverzní Tinder. Hezké holky píšou klukům a chtěj se sejít.
Naprostý bizár inzerátů práce při současné nezaměstnanosti 3,5 %.
A mnoho dalšího
Volné pokračování úspěšné přednášky z Barcampu z roku 20xx "Buďte vtipní, ne k smíchu aneb mějte máslo na hlavě"
https://www.eshoptube.cz/videa/515-budte-vtipni-ne-k-smichu-aneb-mejte-maslo-na-hlave
Wedos Internet, a.s.
V době pandemie byl cílem opakovaných kybernetických útoků e-shop jedné velké ZOO, která byla odkázána pouze na příjmy z něj. Prezentující Josef Grill ukazuje, jak použil projekt s pracovním názvem Anýsek k ochraně eshopu. Tento projekt následně vyrostl v decentralizovanou síť WEDOS Global, která dnes úspěšně chrání více než 1700 domén. Přednáška krok za krokem popisuje jak útok začal, jak byla postupně nasazována ochrana, která dopady zmírnila až úplně zastavila, a jak se pokusili útočníci ochranu obejít. Tato událost byla klíčovým momentem pro vznik WEDOS Global.
André Kohout
Extrémní růst i rychlý konec. Řada značek se o tenké hranici úspěchu a neúspěchu influencer marketingu již přesvědčila. I kampaň bez jediného postu ve feedu na Instagramu dokáže shodit celý web, pokud je dobře promyšlená. Oproti tomu kampaň bez strategie může shodit i celé podnikání. Ukážu vám české a slovenské best&worst practices influencer marketingu a tipy, jak jej co nejlépe využít.
Dva Mluvčí
Jestli o to stojíte, provedu vás procesem, kde stavíme kreativní koncept na strategickém základu. Trocha procesu a pár nástrojů, které vás můžou inspirovat v práci.
Skladon
V největší předvánoční špičce jsme s Retino spojili síly a otestovali (vratkovou) logistiku 200 středních a velkých e-shopů v ČR. Jak tito e-commerce hráči obstáli? Kde je jejich logistický standard, silné a slabé stránky? Od detailů z nákupního košíku, přes monitoring přijatých zásilek až po vratkovou problematiku. Přijďte zjistit více a získat inspiraci pro vlastní podnikání.
Kiwi.com
K čemu je dobrý Community manager, kolik stojí, jak měří svoji práci, komu reportuje a jak se dá sehnat?
Jan Bleha ve svém krátké přednášce shrne 8 let zkušeností práce jako Community manager v softwarových firmách Red Hat a Kiwi.com.
Incomaker s.r.o.
V e-commerce leží velké množství dat představujících obrovskou hodnotu, kterou lze využít v digitálním marketingu a přetavit je v tržby. Jen minimum firem je ale umí využít. Brání jim v tom náklady na kvalifikované datové specialisty nebo třeba fakt, že většina firem má v datech jistou míru nepořádku. Na třech minipřípadovkách si ukážeme příklady, jak se s tím vypořádat a jak mohou malé i velké firmy tyto problémy překonat a využít data pro získání konkurenční výhody.
Czechitas
Technologie mění svět kolem nás. Rozumět jim a umět je ovládat, je jednou z klíčových kompetencí na trhu práce. Víme, že řada pozic kvůli automatizaci a robotizaci zaniká, a že se charakter práce a nároky na dovednosti mění. Už nyní se v Česku 76 % podniků potýká s problémem volné IT pozice obsadit.
Můžeme vnímat nedostatek IT odborníků jako příležitost pro změnu kariéry? Má rekvalifikace smysl? A je to ta správná volba také pro ženy? Robin Weiss, dlouholetý lektor organizace Czechitas, která motivuje a vzdělává ženy v IT, a product owner ve společnosti Vendavo, přináší téma rekvalifikace z několika úhlů pohledu. Zjistíte, jaké překážky nováčci v oboru překonávají, ale také jak na tento trend nahlíží firmy.
Effectix.com s.r.o.
AI je nástroj, se kterým buď umíme pracovat nebo ne. Easy to start, hard to master. Ukážu, jak se dostat ke chtěnému výsledku v rámci generování obrázků primárně v Midjurney i jak efektivně pracovat s dotazy v prostředí ChatGPT, tak aby výstupy byly využitelné v prostředí online marketingu. Řítí se na nás velká změna a musíme změnit způsob našeho myšlení.
Je nám doma v zimě zima.
Proto létáme každý rok s rodinou na pár měsíců do JV Asie. Většinou do Thajska.
Letos na 4 měsíce.
Hodně lidí se ptá na hodně věcí.
+ Kolik mám našetřit? + Kam jet a proč? + Co ubytování? + Chci masáž? + Kde mám pracovat? + Časový posun v klidu? + Internet je taky v poho? + Kde seženu nejlepší data? + Jaké appky nainstalovat? + Co si s sebou sbalit? + Jaké jídlo ochutnat? + Kde ho vůbec jíst? + Chci skútr? + Můžu...
Tak jsem z toho kromě pátečního seriálu na mém LinkedIn pod hashtagem #gamrotovaprácolená, který stále běží, udělal i přednášku.
Nebudou to cestovatelské, nutriční, lékařské ani investiční rady.
Bude to mix mých zkušeností za poslední skoro dekádu.
Productboard
Moderní frontendové aplikace jsou stále více komplikovanější ve smyslu orchestrace velkého množství stavů a interakcí. Tato komplexita vede k tomu, že je pro vývojáře obtížné udržet přehled o veškerých dějích v aplikaci. Následkem toho bývá aplikace náchylnější k chybám. Zároveň se komplikuje její údržba.
XState je JavaScriptová knihovna poskytující elegantní způsob, jak modelovat stav aplikace a jeho změny. XState je založen na stavových strojích, které jsou formálním způsobem pro popis chování systému, v reakci na události a změny v jeho okolí.
Velkým přínosem XState je, že umožňuje modelování fukcionality před tím, než se přistoupí k její implementaci. To dává vývojářům možnost si ujasnit, jakých stavů bude nová featura nabývat, jaké side-efekty bude vyžadovat a na jaké akce bude reagovat. A to vše s propracovaným toolingem, který umožňuje vytvářet model v grafickém rozhraní. V neposlední řadě usnaďnuje tento přístup testování nově vytvářené funkcionality.
Ve své přednášce bych Vám rád tyto benefity představil v praktické ukázce funkčního kódu.
mime digital
Pojďte se mnou na cestu, jak můžeme vylepšit nákupní proces pro naše zákazníky pomocí lepšího uživatelského zážitku (UX)! Na úvod si společně připomeneme, jak UX ovlivňuje nákupní proces v e-commerce. Poté se společně budeme věnovat procesu identifikace zákaznických potřeb a návrhu uživatelského rozhraní, které minimalizuje překážky a zlepšuje uživatelskou přívětivost. Samozřejmě si ukážeme, jak testovat uživatelské rozhraní a získat cennou zpětnou vazbu od zákazníků. Společně si také probereme personalizaci e-shopu a jak ji můžeme použít k vytvoření dokonalého uživatelského zážitku. A nakonec, ale ne méně důležitě, se zaměříme na proces objednávky a jak ho vylepšit, aby zákazníci měli dokonalý zážitek. Přijďte se mnou na tuto inspirativní cestu a objevme společně, jak důležitý je dobrý uživatelský zážitek v e-commerce!
Virtubea s.r.o.
Virtuální realita již není jen o hrách se světelnými meči a prozkoumávání vesmíru a mořských rybiček. Dnes se virtuální realita stala jednoznačným trendem vzdělávání i ve firmách a postupně i ve školách. Nezáleží na vašem oboru podnikání, možné je cokoliv. Od školení BOZP, měkkých a tvrdých dovedností, až po testování a zaškolování nových zaměstnanců. Dozvíte se spoustu zajímavých informací o VR, AR a jak je možné tyto technologie využít. Ale především si budete moci na vlastní kůži vyzkoušet, jak je to trénovat a učit se ve virtuálním prostředí. Slibujeme, že to bude zážitek.