Video bez titulků je jako den bez slunce. K videím na sítích titulky prostě patří – většina lidí je totiž nejdřív vidí bez zvuku. Naštěstí si je díky AI každý zvládne udělat sám. Stačí znát pár pravidel a v hlavní roli bude vaše video, a ne titulky.
Pojďme se společně podívat na to, jak i v době umělé inteligence tvořit titulky s ohledem na lidi. 🎯 #maketitulkygreatagain
Effectix.com s.r.o.
Co musí umět markeťák budoucnosti a na co musí být připravený? Co budu očekávat od uchazečů v roce 2024? S čím pravděpodobně uspějete a kde vás lepší konkurence sežere? V přednášce budou data, budou tam moje vlastní zkušenosti s adopcí AI v marketingové agentuře o 100 lidech a bude tam i trocha filosofické teorie, kterou si to zastřešíme. A btw, to, že občas použijete ChatGPT opravdu není adopce AI.
HumorOva
A je to tu zas, humor, legrácky a nevinné okopávání, kde z cizího krev neteče.
Podíváme se na dokonalý svět HR, Marketingu, IT, fuckupy úspěšných a mnoho dalšího.
Prozradím, co letos frčí! ̶b̶l̶o̶c̶k̶c̶h̶a̶i̶n̶,̶ ̶p̶a̶s̶i̶v̶n̶í̶ ̶p̶ř̶í̶j̶e̶m̶,̶ ̶j̶a̶k̶ ̶u̶s̶p̶ě̶t̶ ̶n̶a̶ ̶l̶i̶n̶k̶e̶d̶I̶n̶u̶?
To bys zaspal kámo! KURZY NA AI! -----
Užijeme si to.
Livesport
Zveme vás do světa A/B testování v Livesportu, kde pečujeme o více než 100 milionů uživatelů. V přednášce rozebereme příběh formování a vývoje celofiremní kompetence pro A/B testování. Představíme nejen end-to-end strategii, ale také konkrétní testy a ukážeme, jak naše experimentování funguje a dokáže spojovat svět engineeringu, produktu i datové analýzy.
Nastejnelodi.cz
Konsolidační balíček? Že už je to staré téma? V účetní a daňové agentuře Nastejnelodi.cz se potkáváme s řadou podnikatelů, kteří na něj stále nejsou připravení. Nebo změny, které z něj vyplývají, nezapracovali dobře.
Možná kvůli tomu platíte na daních více, než musíte…
Prozradím vám nejčastější důvody, proč podnikatelé platí na daních „zbytečně“ moc, ale i příčiny sankcí ze strany finančního úřadu. Dozvíte se, v čem podnikatelé chybují při řízení cash-flow a jak finančně udržet růst firmy.
Řeknu vám, jak skutečně vytěžit data z účetnictví, aby vám pomohly řídit podnikání. 📊
Autor přednášky se pohybuje ve finančním řízení firem přes patnáct let. Specializuje se na finanční management, plánování, controlling, balanced scorecard a team management. Finančně řídil organizaci s ročním obratem přes miliardu korun a je spoluzakladatelem firem s ročním obratem přes 250 milionů.
NetDirect Powered by FLO
Knihkupectví Luxor zná snad každý – za 23 let na trhu dnes má 38 prodejen ve 20 městech po celé republice. Jenže kamenné prodejny nejsou všechno a my jsme tak stáli před výzvou: zvládneme připravit zbrusu nový a velice robustní B2C e-shop, který nejenom promění prodejny, pokladní systémy a sklady, ale zasáhne i do samotného jádra firmy? Na naší přednášce prozradíme, s čím vším jsme se museli poprat a jak to dopadlo.
(Spoiler alert: Zvládli jsme to! A to dokonce tak dobře, že nový web vyhrál druhé místo v soutěži Internet Effectiveness Awards 2023.)
Na volné noze
1️⃣ Na ulici šel pán a držel kluka, co velmi hlasitě křičel. Pán mu několikrát důrazně řekl: Neřvi! A jestli ještě cekneš, dám ti důvod! Plus dodal… Podívej se, všichni lidi kolem se ti smějí…
No… co že se ten kluk učí pro práci se svými emocemi? Potlačovat je, ignorovat je a ještě být sociálně zesměšněn?
2️⃣ Druhý příklad je o holčičce, která se bojí jít do sklepa. Její maminka, která ji má moc ráda říká „neboj se“… Myslíte si, že se holčička přestane bát?
Ta emoce, v tuto chvíli strach, je adekvátní. Někdo se bojí jít do sklepa, jiný kluzké vozovky, další zase šéfa a někdo úmrtí rodičů. Jak by asi reagovali, kdybychom jim řekli „neboj se“?
3️⃣ A do třetice dítko které spadne a odře se. Reakce tatínka: „Hele, autíčko, sluníčko, ptáček … Hele, zmrzlina… hmm, ta je ale dobrá …“
A co když se kopneš do holeně táto a já na tebe budu dělat opičky a odvádět tvoji pozornost? Přestane tě to bolet?
⁉️ Neděláme podobné věci svým dětem a co hůř, neděláme je taky sobě ⁉️
Seyfor, a. s.
Placená přednáška
Ráno slyšíte o AI v rádiu, přes den od lidí kolem sebe a večer na vás zprávy o AI útočí ze všech displejů, na které se podíváte. Víte, že musíte něco udělat, ale i když je informací přehršel, nikdo vám nedá jasný návod, který by vedl alespoň k malému úspěchu. Daniel Šturm, marketingový ředitel Seyforu, prochází stejnou cestou. Jeho tým dělá drobné kroky, na této cestě vyrábí spoustu chyb, a přesto se sem tam objeví úspěch, který stojí za zmínku. Abyste nemuseli stejné chyby dělat i vy a mohli postupovat rychleji vpřed, podívejte se na tuto prezentaci.
💰 Placená přednáška v rámci partnerství.
Appgrade
S online podnikáním v Česku začíná stále více lidí, jejich úspěch pak závisí na mnoha aspektech. Pojďme se podívat na ty, které můžou, ale i nemusí být na první pohled viditelné a bývají základními kameny e-shopu, který pak jede bomby.
28115708
Přijďte si poslechnout vyprávění o založení a vývoji úspěšné společnosti WEDOS, která se od svého založení v roce 2010 stala jednou z největších hostingových společností v České republice. Přednáška ukáže, jakým způsobem se společnosti podařilo dosáhnout takového úspěchu, jak se vyvíjel její business model a jaká budoucnost ji čeká. Přednáška bude zaměřena na to, jak se WEDOS odlišuje od konkurence a jaké metody a strategie používal při svém růstu. Nedílnou součástí vývoje firmy bylo překonávání různých zajímavých výzev a překážek. V současnosti ale WEDOS směřuje ještě výš a dál a dozvíte se, jak se v řádech několika měsíců stane evropskou jedničkou na kyberbezpečnostním trhu.
Shopsys s.r.o.
V přednášce se podíváme na hospodářské výsledky a finanční situaci 91 předních hráčů v českém e-commerce a retailu za období let 2019–2022. Toto období ovlivnily významné události jako jsou pandemie, zdražení energií, nárůst inflace a vypuknutí války na Ukrajině. Jak se firmám podařilo adaptovat na tyto výzvy? Promítly se změny do jednotlivých segmentů e-commerce? A pečují firmy o své finanční zdraví?
House of Řezáč
Vyšší obrat, nižší náklady, výsledky, růst. Požadavky, které padají od vedení na hlavy (nejen) markeťáků dnes a denně.
Markeťáci, produkťáci, UXáci… Všichni dostáváme náročná zadání. Vysoká očekávání. Proto v House of Řezáč budujeme kompetence, díky kterým dosahujeme u klientů očekávaných výsledků.
Každý kdo řeší složité problémy je v jádru designer. Ať už vědomě nebo nevědomě. Nehledě na pozici v podpisu emailu.
Facilitace, moderní strategické frameworky, výzkum, stakeholder management, vyjednávání, práce s emocemi, Design Operations, integrace AI… Figma? Až na posledním místě.
Začněte budovat kompetence, které vám pomůžou dosahovat výsledků a uspokojí vaše vedení.
PLACEMENT.cz s.r.o.
Představte si, že váš e-shop je na pokraji krachu. Zbývají 3 měsíce a pak poslední zhasne. Co byste dělali? My jsme se rozhodli bojovat. Rád bych svůj výstup nazval přednáškou, ale výstižnější pojem je „freestyle”. Odhalím vám celý proces od šílených nápadů, přes riskantní tahy až po nečekané zvraty, které nás udržely nad vodou.
Zjistíte, jaké to je, když každý den může být poslední pro váš byznys. A nebude vás to stát ani korunu, narozdíl ode mě. Přijďte se poučit z mých chyb a pobavit se nad absurdními postupy. Přece jen se člověk nejvíce pobaví nad cizím neštěstím. 🙌
Dva Mluvčí
Marketingová teorie a spousta odborníků z praxe doporučují budovat zákaznickou loajalitu. Právě věrní zákazníci jsou totiž základním kamenem úspěchu až nutností pro přežití. Akorát že vůbec! Za pravdu mi dalo více než 130 tisíc zákazníků malých a středních e-shopů z různých produktových kategorií. Jaký podíl celkového počtu zákazníků tvoří opakovaně nakupující? Kolik přinášejí tržeb? Jaký je vztah mezi věrností a celoživotní hodnotou zákazníka? Kolik vašich zákazníků se nikdy nevrátí? V přednášce se podělím o názory renomovaných vědců z oblasti marketingu, poznatky z analýzy asi 250 vědeckých studií a výsledky vlastního výzkumu v oblasti e-commerce Představím vám také konkrétní praktické doporučení pro práci s věrností zákazníků a cílení online marketingových aktivit. Vše, co vám řeknu, je posvěceno vědeckou komisí. Obsah přednášky totiž pochází z mého dlouhodobého výzkumu, za který jsem na podzim získal doktorát.
JenPráce.cz
Trpím těžkou formu vzácné choroby nazvané fibromyalgie, mám každý den tělorvoucí bolesti v téměř každém svale v těle. Lidé s touto nemocí typicky mají zničenou kariéru, mají rozložené romantické i přátelské vztahy a mentálně na dně. Já jsem ale svoji nemoc vyhrát nenechal a díky chytrým metodám z biohackingu jsem dostal řadu symptomů nemoci pod kontrolu, mám slušně našlápnutou kariéru, vztahy si držím, finančně rostu. V mé přednášce bych chtěl představit svou na biohackingu založenou rutinu pro lepší kontrolu bolestí jako mám já, ať už jsou chronické či dočasné, epizodické.
datanimals s.r.o.
Proč dobré PNO neznamená dobré zisky? V čem se PPCčkaři mýlí a nevědomě (doufejme) lžou svým klientům? Jak získat z Google Ads maximální profitabilitu? To vše a ještě více se dozvíte v přednášce, která posouvá hranice optimalizace PPC kampaní.
Stanislav Vavřík
Neotřelé strategie a propojení Facebook stránky a Facebook skupiny. Příklady jak je možné za pár let mít největší skupinu v ČR bez placené reklamy a ovládnout trh v prodeji řeckých potravin.
Jak neuronová síť vidí svět? Podle čeho se vlastně rozhoduje? Můžu ji nějak ovlivnit? Pojďme si to nějak jednoduše ukázat, aby tomu všichni porozuměli.
Jaký je rozdíl, při řešení problémů, jako je detekce objektu, nebo predikce hodnot, klasickým algoritmem vs neuronovou sítí a jak se liší jejich ladění. Dám vám malou nápovědu: Do neuronové sítě, se musíte trochu vcítit.
A na závěr upozornění: GPT a generativní AI v téhle přednášce nehledejte :)
6clickz
Na prednáške si ukážeme všetko od prvotnej analýzy a prieskumu, postup a tipy pri tvorbe kreatív až po pokročilé best practice ako pristupujeme ku škálovaniu kampaní u nás v 6clickz. Mimo tento proces pozdvihnem postup pri tvorbe kreatívnych experimentov a ich správne vyhodnocovanie. A nevynechám vysvetlenie, prečo data a kreatívy sú to najlepšie kombo a kľúč k vašemu úspechu.
Sounds good agency s.r.o.
V této prezentaci se podělím o své zkušenosti s zakládáním agentury, jejím prodejem nejen jednou, ale dvakrát, a následným získáním podílů zpět.
Povim vám o procesu založení firmy, proč jsem dvakrát prodej uskutečnil a následně jak se mi podařilo získat zpět podíly. Sdílím příběh, zkušenosti a poučení z této cesty podnikání.
Adsvantage s.r.o.
Zaměřuju se na zvýšení ziskovosti, efektivitu a využívání příležitostí. Ukazuju konkrétní příklady na reálných účtech. Můžete se těšít na to nejlepší z Google Ads. Tipy na rozvoj byznysu - příklad změny cen produktů, experimenty s PNO, akce. Vliv marketplaces a představíme si příležitosti jako Youtube a storytelling. Dostanete vzor Finanční tabulky a Looker studia.
Tvůj Brand
Když toužíte po vylepšení vzhledu, chcete jít najisto. Vsadili jsme na zkušenosti influencerů, kteří to vyzkoušeli za vás. A pak taky na stovky obyčejných smrtelníků s těmi nejlepšími zkušenostmi. Reference a 5 hvězdiček v hodnocení jako hlavní tahák kampaní NewHair.cz fungují skvěle.
Netrhejte si vlasy nad tím, že vaší službě lidé nevěří. Jde to i v oboru, kde jsou velmi vysoké ceny a vysoká míra nedůvěry u cílového zákazníka. Když na to půjdete chytře a zapojíte ty správné kanály, můžete vyrůst o 300 % ročně jako NewHair.cz.
Nespoléhejte se na to, že důvěra potenciálních zákazníků visící na vlásku vydrží. Inspirujte se tím, jak dostat z influencerů maximum a jak udělat úspěšné ambasadory z úplně obyčejných zákazníků. Funguje to, a když jde o vzhled a sebevědomí, tak o to víc.
Marketing Heroes
😳 Nastal čas otevřít oči! Zajímá tě, co se skrývá za zdánlivě nevinným světem sociálních sítí: Facebook, Instagram a TikTok? Jak každý like 👍, každé zhlednuté video 🎬 a každá zpráva poslaná přes Messenger 📬 přátelům a rodině postupně odhaluje kousky tvé duše... 😈
✅✅✅ Hlasuj pro přednášku "VELKÝ BRATR tě sleduje" o soukromí a bezpečnosti sociálních sítích a přijď s marketingovým hrdinou Lukášem Dadejem zjisti: - proč sociální sítě touží znát každý detail našich životů, - jak daleko to až může zajít - a co proti tomu můžeme podniknout? 🛡️
* Těším se na after-party, kde můžeme probrat všechny vaše oblíbené konspirační teorie 🤓🤩🥳
S ÚSMĚVEM s.r.o.
Jste frustrováni z toho, že vaše online produkty generují méně prodejů, než si zaslouží? Cítíte se přemoženi všemi těmi „zaručenými“ marketingovými strategiemi, které slibují hory doly, ale skončíte s prázdnou? Nejste sami. Většina podnikatelů online kurzů a digitálních produktů žije v iluzi, že jejich obsah se prodává sám. My jsme však našli klíč k úspěchu, který se skrývá za fascinujícím číslem - 607 %. Není to magie, je to strategie. A nejenže vám ji ukážu, ale provedu vás krok za krokem procesem, který změní vaše vnímání online prodeje. Od první facebookové reklamy, přes laděný web, až po finální kliknutí na objednat – odhalím vám, jak jsme dosáhli tak ohromující návratnosti investic. Připravte se, že vaše prodeje porostou raketovou rychlostí.
Podělím se s vámi o své zkušenosti s používáním Ansible pro správu decentralizované infrastruktury pro web3/crypto startup (Skynet Labs, USA).
Ansible je populární DevOps/Infrastructure as Code open-source nástroj pro automatizaci široké škály úloh: Provisioning, konfigurace, nasazování aplikací, správa infrastruktury, zabezpečení systémů. Používá se na serverech i desktopech (Windows/Linux/Mac/BSD), virtuálních strojích, síťových zařízeních a dalších platformách. Máte zájem dozvědět se více o Ansible nebo hledáte způsoby, jak automatizovat své IT operace? Přijďte.
#DevOps #InfrastructureAsCode #Ansible
Digital Excellence s.r.o.
Všichni už slyšeli, že získat nového zákazníka je 5x dražší než prodat stávajícímu. Přesto je 77% firem v řízení zákaznické zkušenosti na úplném začátku. Proč?
Přednáška o těch, kteří váš byznys celý platí - o zákaznících. O tom proč vám dají na Heuréce 100% a pak se nevrátí. O tom že svět jejich očima vypadá jinak než jste si nakreslili v marketingové strategii. A o tom co se s tím dá dělat.
DVA MLUVČÍ, s.r.o.
Marketingový stratég Radim Uher vám ukáže pracovní postup při tvorbě marketingové strategie. Pokud chcete sobě nebo klientům dodávat dlouhodobou hodnotu, musíte vědět, co potřebujete zjistit. Musíte se umět ptát.
Většina dnešních “strategií” nepřekročí práh komunikace. Strategické esíčko vám ukáže cestu marketingové strategie ve třech zákrutách. Od diagnózy, přes principy až po taktiky.
* Workshop je určen pro interní marketéry a majitele.
jsemnaznacky.cz
Pojďte si to říci narovinu: svět online marketingu je plný rychlokvašených „strategií“, které slibují hory doly, ale ve skutečnosti vám zadělávají na pořádný průšvih. Na "Bez brandu ani ránu" se pustím do metod, které se tváří jako zázračné řešení vašeho byznysu. Ukážeme si, proč je přístup "nastav, zapomeň a čekej na zázrak" nejen naivní, ale přímo nebezpečný pro vaši značku.
Budeme se bavit bez příkras – jak tyhle laciné triky a slevové spirály demolují hodnotu vaší značky a jak se z toho pak sakra těžko leze ven.
Bez pevných základů brandingu a hlubokého pochopení vašeho dlouhodobého cíle se vaše značka stane jen dalším ve výkladní skříni zapomenutých a nedoceněných projektů.
Připravte se na real talk o tom, jak se vyhnout být jen další ovce v davu, která slepě následuje nejnovější trend bez hlubšího zamyšlení nad tím, co je opravdu pro vaši značku dobré.
"Bez brandu ani ránu" je vaše wake-up call. Přijďte, pokud máte 🎱🎱 čelit pravdě a jste připraveni pracovat na značce, která vydrží víc než jednu sezónu.
Mira Vlach / Projektový klub / OKR Mastermind
Všichni bychom rádi měli naše projekty vytuněné a vymazlené. Nasdílím zkušenosti se službou auditu projektového řízení a představím audit v zjednodušené podobě. Přidám pár praktických tipů pro vaši potřebu a načrtneme si několik strategií, jak se dá v projektovém řízení zlepšovat.
Freelance marketérka & lektorka
Copywriter svými texty prodává, zná marketingové principy i svou cílovou skupinu a umí tomu přizpůsobit jazyk. Ghostwriter je těsně propojený s osobností klienta: tonalitou a stylem. Umí psát jako top manažer i jako skvělý fotograf. Umí se zkrátka převtělit do každé profese. Jeho mistrovství tkví v excelentní práci s tonalitou a stylem - nepoznáte, za koho píše. Ghostwriter textem také prodává, ale cesta k leadu či akvizici nevede přes last click. Přijďte si poslechnout, jak se pozná dobrý ghostwriter, jak se jím stát, nebo jak si ho najmout.
INT,s.r.o.
Ceny za získáni zákazníka letí strmě vzhůru. Co fungovalo ještě před rokem, je teď passé.
Jedna strategie však funguje ještě lépe jak kdy předtím a díky AI je konečně dostupná pro každého.
Jak ti chytrý emailing a umělá inteligence pomohou vytvořit 40% tvých tržeb prakticky bez nákladů.
Jak navíc získáš data, která z obchodního hlediska mají cenu milionů a jak s nimi pracovat.
Žádná teorie, data z praxe a praktický návod jak na to i bez agentur.
Advisio marketing
Data z e-commerce mizí, cílené reklamy e-shopů nejsou efektivní a zákazníků i tržeb ubývá. A za pár měsíců už nám cookies 3. stran nedoručí data vůbec žádná. Jak se na to připravit a jak si byznys udržet? Tomu se bude na přednášce věnovat datový analytik Jan Malatinský z Advisio a představí hned několik řešení. Popíše first party data a efektivní segmentaci zákazníků založenou na předchozím nákupním chování. Na praktických příkladech ukáže klíčový rozdíl mezi sbíráním dat na straně klienta a na straně serveru, výhody a nevýhody obou cest a jejich vliv na analytiku. A představí zbrusu nový unikátní produkt DataPlus, který na českém trhu téměř nemá konkurenci. Tak přijďte a připravte se spolu s ním na budoucnost digitálního marketingu.
AI Web
Poslední rok byla jízda. (Chat)GPT naprosto změnil pravidla celých odvětví. My se posledního půl roku věnujeme generování jednoduchých webů se vším všudy.
Na mé přednášce se dozvíte, co taková věc obnáší a jaké jsou obtíže a výzvy, jak technické, tak businessové.
Optimio s.r.o.
Většina marketingových strategií pracuje v oblasti cílové skupiny s tzv. personami. Tedy lépe či hůře zpracovanou představou o cílové skupině (na základě CRM, zákaznické podpory apod.). Tato metoda má však mnoho nedostatků, které řeší právě VPC model (value proposition canvas) - dokáže persony vyšperkovat na základě tvrdých dat. V přednášce vysvětlím jeho výhody a představím na reálných příkladech v realizaci.
Freelancer
Zaměříme na klíčové strategie influencer marketingu pro růst značky. Prozkoumáme, jak efektivně vybírat influencery pro spolupráci, jak měřit úspěšnost kampaní, abyste neházeli peníze oknem. Dozvíte se, jak využívat influencer marketing pro zvýšení prodejů a povědomí o značce. Ukážeme si příklady úspěšných kampaní a naučíte se, jak překonat výzvy, kterým značky čelí při spolupráci s influencery.
Otázka, kterou vám může vaše babička položit, když jí odpovíte na otázku "Co vůbec děláš za práci?". Produkťáci se ve firmách objevují čím dál častěji a pokaždé dělají něco jiného. A nejsou to vlastně jenom převlečení projekťáci? A k čemu jsou vůbec potřeba nebo se bez nich firmy obejdou? Tyhle otázky a mnoho dalších odpoví přednáška od Jana Drápala, který prošel jako softwarový produkťák několika firmami různých velikostí a zažil i pohovory, kdy pozici nazvali product owner/manager jen proto, že to zní víc "sexy". Zároveň přidá pár tipů, jak se v tomhle oboru realizovat.
SUCHÉ OČI
Myslíte si, že vaše oči jsou nejdůležitějším smyslovým orgánem? Znáte ve svém okolí někoho, koho oči pálí, řežou, má je zarudlé anebo suché? Slyšíte kolem sebe pojem suché oko? Pracujete hodně na počítači? V současné době vzrůstá podíl lidí, kteří se vypořádávají s očními problémy a především syndromem suchého oka, který je vyvolaný mimo jiné narůstající digitalizací. Určitě jste viděli někoho kapat si umělé slzy. Ale je to jen o nich?
🏆 Posluchači si odnesou: - Jak efektivně používat nejdůležitější smyslový orgán - Znalosti o prevenci syndromu suchého oka - Know-how o oční prevenci v práci i doma - Dovednost efektivního odpočinku očí za co nejkratší čas - Efektivitu práce s digitálními zařízeními
EUCS
Praktická ukázka toho, jak jsme v EUCS automatizovali celý životní cyklus produktu právní ochrany díky scénářům v Make.com, automatizacím v Airtable a integracím Gmailu, Slacku, Fio banky, Fakturoidu, PDFMonkey a dalších nástrojů.
Toto nebude dvacátépáté představení základů konceptu if-this-then-that, ale ukázka skutečné produkční infrastruktury, na které od roku 2021 provozujeme produkt s několikamilionovým obratem.
Ukážeme si, jak jednoduše se dá začít, jak se dá low-code/no-code škálovat a jestli vůbec existují nějaké limity. Taky si řekneme, jak nákladné je automatizace provozovat.
Přednáška je interaktivní! Budu se vás ptát, kolik si myslíte, že něco stálo vyvinout, vy řeknete nějaké číslo a já vás pak ohromím, že to ve skutečnosti bylo 10× míň, a ukážu vám důkazy. 😄
No a když se nebudeme dobře bavit, pivotneme k dechovému cvičení nebo promítání Hvězdné brány Atlantis.
Těším se na vás!
Více o mně: https://navolnenoze.cz/prezentace/martin-zahuta/
Visualbook
Co je to brand manuál a proč je dobré ho mít ve firmě? Jakou formu brand manuálu zvolit? Co by měl dobrý brand manuál obsahovat? Jak může brand manuál zvýšit hodnotu firmy? Praktické tipy a reálné ukázky z praxe.
Dechová škola
Dechová škola pro transformaci zdraví. Míváte ucpaný noc, nebo chrápete? Máte studené prsty, nebo Astma? Po této přednášce to bude minulostí. S ohledem na mé porouchané koleno jsem začal hledat a postupně objevoval samo-opravné mechanismy, které mne dostávají do pohody. Naše tělo má neuvěřitelnou schopnost se samo opravit, jen mu musíte dopřát to, co potřebuje. Představte si, že existuje metoda, o které jste ještě neslyšeli, která vám pomůže transformovat zdraví a změnit svůj život. Ano, je to systém redukovaného dýchání Oxygen Advantage pro sportovce, který je postaven na základech Buteykovy metody (což je systém pro léčení astmatiků a lidi dušných). Jako certifikovaný instruktor Oxygen Advantage, funkční dechové školy Patricka McKeowna, se s vámi podělím o své zkušenosti s dechovými technikami, ukážu Vám cestu k uvolněnému nosu a lehčímu dýchání. Máte zájem dozvědět se více o Dechových technikách nebo hledáte způsoby, jak transformovat své zdraví? Přijďte.
#Dechar #Dechovaskola #NOsak
TOTO JSTE JEŠTĚ NEZAŽILI!
- Chcete mít vyšší pracovní výsledky za méně času? - Toužíte vydělávat více peněz, ale nechcete se udřít k smrti? - Víte, že máte na víc, ale nevíte, jak to změnit? - Rádi byste zažili pocit, kdy máte všechno hotovo? - Záleží Vám na kariéře, ale nechcete, aby byla na úkor Vašeho zdraví či rodiny?
Proč byste nemohli mít na jedné straně kariéru, peníze, firmu apod., ale při tom i spokojený život, šťastnou rodinu a kvalitní zdraví?
Pokud si chcete odnést praktické tipy, jak mít více ze méně, přijďte na mou přednášku. Jedinečná šance změnit své životní návyky dle osvědčených postupů!
Patentoid s.r.o.
Podíváme se společně na oblast ochrany duševního vlastnictví a specifika spojená s touto problematikou v roce 2024! Na příkladech z praxe ukážeme, jak chránit vaše podnikání nebo jak využít ochrannou známku v marketingu. Jako bonus vás seznámíme s možností čerpání dotace až 1000 EUR (právě na ochranu duševního vlastnictví), kterou účastníkům přednášky Patentoid vyřídí zdarma!
ProRocketeers
Technický dluh je pojem, který každým dnem nabývá na důležitosti. S rostoucím množstvím a složitostí technologií kolem nás bohužel roste i množství všemožných technologických problémů, špatně fungujících aplikací, špatné komunikace mezi aplikacemi a potažmo uživateli a vzrůstá frustrace jak mezi lidmi, kteří se na vývoji podílí, tak mezi uživateli. Vzniku technického dluhu nejde zabránit. Nicméně je důležité brát na technický dluh zřetel a v rámci vývoje technický dluh sledovat, měřit a průběžně dělat kroky, které technický dluh – na všech úrovních – snižují a ideálně ruší.
Pábení
Řešení klimatické krize není volnočasová aktivita, ale tvůj náplň práce.
Dopady klimatické změny zažíváme už dnes a dalších 30 let bude mít změna klimatu dopad prakticky na každého člověka na planetě.
Ze schopnosti zmírňovat a adaptovat se na dopady změn klimatu se stává práce pro každého z nás. Nestačí ve volném čase třídit odpad a nakupovat v second-handu.
Schopnost pracovat v kontextu změny klimatu bude kritická pro drtivou většinu budoucí práce.
Jak jste na takovou kompetenci připraveni vy a vaše podnikání??
Seznámím vás se základy změny klimatu a ukážu jak ji dostáváme do jádra našeho podnikání v Pábení a především jak ji můžete dostat do svého oboru vy.
Komu je přednáška určena?
Pro všechny zájemce a zájemkyně o změnu klimatu a její dopady na pracovní trh.
Upster s.r.o.
Máte správné cíle? A mohli bychom je vidět?
Většina firem si totiž správné cíle nastavit neumí. A jejich špatná definice zabíjí byznys – i když teď všechno může fungovat skvěle.
Získejte nezaujatý pohled a prověřte si, jestli je máte nastavené správně. Pomůže vám stratég a zakladatel Upsteru Tomáš Schwarz. Ten na konkrétních příkladech mimo jiné ukáže, jak špatně nastavené KPI (nejen pro marketing) svedou zničit i velmi dobře rozjeté podnikání.
DVA MLUVČÍ, s.r.o.
Jako loni - bullshit free 🙅♂️💩 přednáška plná praktických ukázek toho, jak tvoříme videa tak, aby respektovala strategický rámec.
Říkáme tomu DVA - Digital Video Advertising. Tvorba videí podle nákupní fáze. Nastavení cíle, obsahu, kanálu, formátu, metrik.
Rozhovor Matěje Kapošváryho s Jonášem Čumrikem.
Moja nekonvenčná cesta technického profesionála, ktorý sa ocitol v dynamickom svete B2B obchodu. Kľúčové momenty a poučenia, ktoré formovali moje pochopenie toho, čo to znamená uspieť v obchode.
#Laskavychachar
Autenticita není póza. Autenticita není marketing. Autenticita jsme my.
Proč je laskavost silnější než tlak.
Jak dostat laskavost do obsahu. Jaké kroky musím pro to podniknout. A proč musím začít u sebe.
Jak mi psaní může pomoci u vztahu s manželkou nebo dětmi?
A proč je chybou nemít účet na LinkedIN...
To vše laskavě a vtipně. Autenticky s LaskavymChacharem.
Skladon, Shopsys, Retino
V největší předvánoční špičce jsme spojili síly a otestovali uživatelské prostředí e-shopů a (vratkovou) logistiku 200+ středních a velkých e-commerce hráčů v ČR. Jak obstáli? Kde mají silné i slabé stránky? Od detailů z nákupního košíku, přes monitoring přijatých zásilek až po vratkovou problematiku. Přijďte zjistit více a získat inspiraci pro vlastní podnikání.
Vystoupí: Tomáš Kohút, Petr Krakowzcyk, Josef Chládek
In creative
Klasik praví, že brand je to, co si o vás lidé myslí, když odejdete z místnosti. A co je nejhorší? Když si nemyslí nic.
Logo? To zvládne každý. Odlišnost a zapamatovatelnost, to je umění značek, které všichni chceme v portfoliu. Zjistěte, co je všechno třeba podchytit a jak být brandem, který svým vystupováním neunudí zákazníky k smrti.
Co je k tomu potřeba? Popřít sám sebe, narušit celou kategorii, vykašlat se na manuály. Aspoň trošku. Dokážou to ti, kterým nestačí mít prostě fajn komunikaci. „Fajn” je nudný standard, kterého si časem nikdo nevšimne. V přednášce si ukážeme, jak začít s brandem pěkně od podlahy a taky inspiraci, jak být výrazný v době, kdy už všechno bylo vymyšleno.
Thybit
Společnosti nabízející cloudové služby nám od začátku slibovaly jednoduchost správy IT infrastruktury a úsporu nákladů. Mnoho organizací si začíná uvědomovat, že tyto sliby nebyly zcela naplněny, a proto aktivně zahajují proces cloudové repatriace. Svou vlastní infrastrukturu si v posledních letech vybudovali velcí hráči na poli SaaS jakými jsou Dropbox či Basecamp, teď přichází na řadu ti menší.
Ukážu vám hlavní motivace cloudové repatriace a možnosti jejího řešení společně s faily, kterými jsme si v Thybitu sami prošli.
EXPANDO
Přednáška Prsten Moci Jeffa Bezose, Tajemství Úspěchu na Amazonu odhaluje fascinující paralely mezi marketplaces, zejména Amazonem, a fantasy Pán Prstenů. Prozkoumáme vytvoření globálního gigantu ovlivnilo fungování online tržiště všude po světě. Společně se podíváme na klíčové prvky úspěchu na Amazonu. Kdy jeho prsty dosáhnou i do naší kotliny? Připravte se na poutavý pohled na svět e-commerce prostřednictvím analogie s jedním z nejvýznamnějších literárních i podnikatelských příběhů v historii.
3IT úspěšný eshop s.r.o.
Jak pracujeme s týmem a firemní kulturou. Vedení pomocí kontextu a silných stránek.
Děkovačka s.r.o.
Slevy, vouchery, kupony, akce. Někteří je milují a jiní nenávidí, jedno je ale jisté - všechny tyto názvy v sobě nesou silný marketingový nástroj, který byste měli pro svůj e-shop využívat.
V mé přednášce se podíváme na psychologii slev, jak slevy vnímají zákazníci a jak současná ekonomická situace ovlivňuje nákupní chování zákazníků. Taky se podíváme na to proč, jak a kdy slevy využívat ve svém e-shopu, aby přinášely nové objednávky.
Tomáš Vaculčík
Chcete v životě dosáhnout svých cílů a snů? Chtěli byste žít šťastný a naplněný život? Máte touhu vybudovat úspěšnou značku či firmu? Tak v první řadě začněte tím, že vybudujete sami sebe.
Když jsem v roce 2012 stál na živnostenském úřadě, abych dodal svému podnikání legitimitu, tak jsem neměl ani tušení, jak získat zákazníky. Jednoduše jsem skočil do vody a snažil se plavat.
Diametrálně jinak jsem se cítil v roce 2019, když jsem vstupoval do vod marketingu. Roky zkušeností v obchodě mě totiž naučili jednu důležitou až klíčovou věc. Mít silnou osobní značku. Lidé si totiž často nekupují váš produkt, ale to kdo jste.
Pokud tedy chcete dosáhnout života, o kterém budete chtít vyprávět, tak vás budu rád inspirovat praktickými radami a tipy ve své přednášce o mém příběhu jak jsem se z obchodníka a marketéra stojícího za značkami Lucky AIP, Yu-Mont, nebo Lighthacker stal mentorem a koučem, kterého lidé oslovují především kvůli tomu, kým je.
DVA MLUVČÍ, s.r.o.
Jak být zdatný v tvorbě obsahu.
Zdatný marketér se pozná podle toho, že při tvorbě obsahu vychází z dat. Nikdy netvoří obsah pro marketingovou komunikaci podle toho, co se líbí jemu.
Na workshopu vám prozradím, s jakými daty můžete při tvorbě obsahu pracovat a rovnou si to i vyzkoušíte. Zjistíte, jak sledovat konkurenci na různých kanálech, jak poznat, co zákazníci aktivně vyhledávají, jaké mají problémy, jaké jsou aktuální trendy a jak použít při tvorbě obsahu AI.
V rámci workshopu si pak celý proces sami projdete, takže doporučuji si přinést počítač nebo tablet (ale není to podmínkou) a odnesete si minimálně několik obsahových témat a když budete šikovní, tak konkrétní obsah reklam nebo seriál článků na blog.
Upster s.r.o.
Agentura vs. freelanceři - koho si vybrat pro marketing?
Černá díra na finance – tak by se dala popsat spolupráce s „profesionály“ ve svých oborech, když neumíte vyjádřit svá očekávání nebo jednoduše nemáte štěstí. Jděte mu naproti a zjistěte třeba:
- kdo je pro vás lepší (agentura, freelanceři, anebo snad interní zaměstnanci) - jakými kritérii se řídit při výběru - na co si dát v průběhu spolupráce
Poradí vám stratég a zakladatel Upsteru Tomáš Schwarz.
„Pokud nemáte bohaté zkušenosti z marketingu, výběr agentury pro vás může být strategické rozhodnutí, které určí, jestli váš byznys bude růst, nebo se dostane do ztráty. A stejně tak, vyberete dobře, ale neumíte komunikovat svá očekávání, nejen že můžete být z vývoje spolupráce zklamaní – pravděpodobně vás to bude stát statisíce korun.“
Naučte se, jak správně řídit agentury a freelancery. Aby vaše spolupráce přinášela výsledky.
Advisio marketing s.r.o.
Google si v poslední době hraje s indexací webových stránek. Zpomaluje ji a SEO expertům se vaří klávesnice, jak se snaží udržet organickou návštěvnost na nejvyšších hodnotách. Existují ale ověřené metody pro rychlejší indexování stránek, které zaručeně fungují navzdory všem změnám. SEO specialista Ondřej je zná a rád vám ověřené tipy předá!
mime digital
Pojďte se mnou na cestu, jak můžeme vylepšit nákupní proces pro naše zákazníky pomocí lepšího uživatelského zážitku (UX)! Na úvod si společně připomeneme, jak UX ovlivňuje nákupní proces v e-commerce. Poté se společně budeme věnovat procesu identifikace zákaznických potřeb a návrhu uživatelského rozhraní, které minimalizuje překážky a zlepšuje uživatelskou přívětivost. Samozřejmě si ukážeme, jak testovat uživatelské rozhraní a získat cennou zpětnou vazbu od zákazníků. Společně si také probereme personalizaci e-shopu a jak ji můžeme použít k vytvoření dokonalého uživatelského zážitku. A nakonec, ale ne méně důležitě, se zaměříme na proces objednávky a jak ho vylepšit, aby zákazníci měli dokonalý zážitek. Přijďte se mnou na tuto inspirativní cestu a objevme společně, jak důležitý je dobrý uživatelský zážitek v e-commerce!
integritty
Připravili jsme unikátní srovnání největších otevřených řešení pro e-shopy v ČR. Srovnáváme 9 platforem a více jak 100 možných požadavků na e-shop a přidáváme k nim podrobné informace o ceně a poplatcích. V přednášce vám poradím, jak si vybrat e-shopové řešení a nespálit se.
Legitas
Kdo z vás používá ChatGPT? A kolik z vás četlo smluvní podmínky? Přijďte si udělat jasno v tom, jak být autorem výstupů generovaných umělou inteligencí a jak se nenechat okrást o své cenné know-how. Odnesete si praktické tipy na to, co udělat hned, jak ošetřit vaše vztahy s klienty, freelancery nebo zaměstnanci. Srozumitelnost, vtip a praktické využití garantováno.
Upster s.r.o.
Tato přednáška odhaluje, jak inovativní přístupy v kreativě mohou vylepšit efektivitu reklam. Poskytuje deset okamžitě aplikovatelných rad, které promění vaše reklamní strategie a zvýší jejich účinnost.
Upster s.r.o.
Jak naplánovat marketing v době, kdy růst není samozřejmostí.
Kolikrát se vám v posledním roce změnily plány a museli jste reagovat na vývoj trhu? Tradiční předpoklady o růstu a stabilitě už neplatí – plánování marketingových aktivit je tak stále složitější.
Získejte návod na vytvoření strategického marketingového plánu, který je flexibilní a inovativní a který přináší hodnotu jak organizaci, tak zákazníkovi.
Na workshopu vám stratég a zakladatel Upsteru Tomáš Schwarz představí několik případových studií a vysvětlí, jak vyhrát i v segmentech, kde vaši konkurenti roztáčí slevová tornáda.