INFORMACE PRO SUBJEKTY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

I.

PREAMBULE

  1. Tato informace slouží pro všechny fyzické osoby, které předávají své osobní údaje (dále jen „Osobní údaje“) ke zpracování a uchování správci osobních údajů – společnostem Moravio, IČO: 29265266, sídlem Kukučínova 799/10, 709 00 Ostrava – Hulváky a ShopSys s.r.o., IČO: 27790487, sídlem Koksární 1096, 702 00 Ostrava - Přívoz (dále společně obě společnosti jen „Správce“) v rámci pořádání konference Barcamp Ostrava 2018 (dále jen „konference“).
  2. Informace je poskytována zejména těmto kategoriím subjektů osobních údajů
    • Účastníkům konference
    • Přednášejícím na konferenci
    • Osobám odebírajícím newsletter týkající se konference
  3. Požadavek na sdělení Osobních údajů, jejich uchování, zpracovávání či předávání třetím osobám jakož i ochrana Osobních údajů se ze strany Správce provádí v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále též jen „GDPR“).

II.

INFORMACE O ZÁSADÁCH ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. Správce uchovává a zpracovává pouze Osobní údaje, které jsou nutné pro řádný výkon své činnosti v rámci organizátorství konference, a to pouze pro níže uvedené účely a na základě uvedených zákonných titulů:
    1. Osobní údaje účastníků
      • Účely evidenční a možnost identifikace účastníka v rámci prezence a umožnění vstupu na konferenci
      • oprávněný zájem Společnosti coby zaměstnavatele – pro účely evidenční a možnost kontaktovat uchazeče o zaměstnání či obdobný pracovní vztah (zákonný titul: plnění závazků ze smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR)
    2. Osobní údaje přednášejících
      • Oprávněný zájem správce
    3. Osobní údaje odběratelů newsletteru
      • Možnost splnění závazku Správce zasílat newslettery týkající se konference odběrateli na kontaktní elektronickou adresu, která jím byla poskytnuta (zákonný titul: plnění závazků Správce dle čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR)
    Dále pak vždy pro účely, ke kterým byl ze strany subjektů osobních údajů poskytnut Správci souhlas (zejména prostřednictvím registračních formulářů nacházejících se na www.barcampostrava.cz).
  2. V případě, že bude Správce užívat Osobní údaje k jinému účelu, než který je stanoven v odst. 1, neprodleně poskytne subjektu osobních údajů informaci o tomto jiném účelu a další nezbytné informace, popřípadě si od subjektu osobních údajů předem vyžádá souhlas k takovému užití, není-li účel tohoto užití na základě jiného zákonného titulu správce osobních údajů.
  3. Osobní údaje budou Správcem poskytnuty těmto třetím osobám: pořadatelé konference, kterými jsou zejména zaměstnanci a spolupracující osoby správce
  4. Osobní údaje nebudou poskytnuty třetím osobám ze zemí mimo EU a EHP.
  5. Na základě zpracovávaných Osobních údajů nedochází k automatizovanému rozhodování, ani k profilování.
  6. Osobní údaje budou Správcem zpracovávány po dobu trvání konference a poté po dobu maximálně 2 let za účelem kontaktování subjektu Správce o dalších akcích Správce. Tato doba se může lišit u jednotlivých souhlasů subjektu.

III.

NAKLÁDÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. Správce zpracovává Osobní údaje a zajišťuje jejich ochranu v souladu s přijatou vnitřní směrnicí, která je vypracována na základě GDPR a souvisejících předpisů.
  2. V souladu s předpisy pro ochranu osobních údajů má každý subjekt osobních údajů tato práva:
    • PRÁVO NA PŘÍSTUP k Osobním údajům u Správce
      • Subjekt osobních údajů si může kdykoliv požádat o potvrzení Správce, zda Osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud jsou, pak za jakými účely, v jakém rozsahu, komu jsou zpřístupněny, jak dlouho budou zpracovávány, zda má právo na opravu, výmaz, omezení zpracování či vznést námitku, odkud byly Osobní údaje získány, a zda dochází na základě zpracování Osobních údajů k automatickému rozhodování, včetně případného profilování,
      • Právo získat kopii všech Osobních údajů, přičemž první poskytnutí je bezplatné, za další poskytnutí pak může Správce požadovat přiměřenou úhradu administrativních nákladů.
    • PRÁVO NA OPRAVU Osobních údajů
      • Subjekt osobních údajů může požádat Správce o opravu či doplnění Osobních údajů, pokud by byly nepřesné či neúplné.
    • PRÁVO NA VÝMAZ Osobních údajů
      • Správce musí vymazat Osobní údaje pokud (i) již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (ii) byl odvolán souhlas a neexistuje žádný další důvod pro zpracování (iii) byla vznesena námitka proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování (iv) zpracování je protiprávní nebo (v) to ukládá zákonná povinnost.
    • PRÁVO NA OMEZENÍ zpracování Osobních údajů
      • dokud se nevyřeší sporné otázky ohledně zpracování Osobních údajů, konkrétně pokud (i) je popírána přesnost Osobních údajů, (ii) zpracování je protiprávní, ale místo výmazu Osobních údajů je vznesen požadavek zpracování pouze omezit, (iii) Správce již Osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, (iv) nebo pokud byla vznesena námitka proti zpracování, Správce může mít Osobní údaje pouze uloženy a další zpracování je podmíněno souhlasem subjektu osobních údajů, případně tím, že tyto údaje jsou potřeba z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků.
    • PRÁVO NA PŘENOSITELNOST Osobních údajů,
      • právo získat Osobní údaje, které byly poskytnuty Správci se souhlasem ke zpracování nebo pro účely plnění smlouvy, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a, je-li to technicky proveditelné, taktéž Společnost tyto Osobní údaje předá na pokyn subjektu osobních údajů jinému správci.
    • PRÁVO VZNÉST NÁMITKU proti zpracování Osobních údajů
      • možnost u Správce podat písemnou či elektronickou námitku proti zpracování Osobních údajů, což zapříčiní, že Správce Osobní údaje dále nezpracovává, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu osobních údajů.
  3. Veškerá svá práva dle odst. 2 je možno uplatnit u Správce buďto písemnou formou doporučeným dopisem zaslaným na adresu jeho sídla, či elektronickou formou na e-mailové adrese info@barcampostrava.cz .
  4. Nebudou-l ze strany Správce splňovány požadavky na zpracování a ochranu Osobních údajů a/nebo bude docházet k porušování či ohrožování práv subjektu osobních údajů, má tento právo podat stížnost proti zpracování Osobních údajů u Úřadu pro ochranu osobních údajů na adrese www.uoou.cz.

V Ostravě dne 21.9. 2018

Robert Skopal (CGI)

CGI IT Czech Republic s.r.o. - Emerging Technology

Inteligentní automatizace

1) Velká automatizační revoluce

• Jak funguje práce robotů a umělé inteligence po boku lidí v době „čtvrté průmyslové revoluce“ • Jaké technologie pro tento trend aktuálně v CGI používáme?

2) Povídáme si s virtuálními asistenty

• Chatboti coby nový kanál pro kontakt s klienty • Co dělá chatbota „chytrého“ aneb s čím nám (ne)umí pomoct? • Jak pomáhá naše hlasová virtuální asistentka lidem řešit problémy s internetem?

3) Roboti a umělá inteligence v HR

• Jak může robot a umělá inteligence pomoct při náboru zaměstnanců? • Představení kombinace RPA (Robotické automatizace procesů) spolu s nástrojem SourceMate.

Daniel Nytra

Daniel Nytra

Emailový marketing v roce 2019

Kam směřuje emailový marketing v roce 2019? Jaké nástroje používat a čemu se vyvarovat? Je leadscoring důležitý a co na to GDPR? Co dělají firmy dobře nebo špatně pro objednávky? Jak s tím souvisí obsahový marketing?

Přednáška je určená malým a středním podnikatelům, marketingovým expertům a všem, co by rádi znali možnosti luxusního prodeje skrz email.

Petra Dolejšová

eLegal advokátní kancelář

Tahle právní přednáška vás bude bavit. Fakt.

Můžeme podnikat a určovat si, kdo bude naším zákazníkem a kdo ne? Můžeme si psát, co nám slina na jazyk přinese? Smí nám úřady diktovat, kdo (ne)bude tvář naší značky? A může se házet trpaslíkem? Petra Dolejšová z AK eLegal vám na praktických příkladech ukáže, kdy je dobré dát si pozor na jazyk a tvůrčího ducha, abyste kromě pozornosti zákazníků nepřitahovali i pozornost úřadů. A naprosto u toho rozmetá vaši představu o tom, že jsou právní přednášky nuda. Fakt.

Ladislav Vitouš

11 tipů, jak zatočit s prokrastinací

Prokrastinace občas sužuje každého z nás a zvlášť pokud pracujete na volné noze, dokáže být pořádně nepříjemná. Pročetl jsem desítky návodů a knih, jak se s prokrastinací vypořádat, testoval na vlastní kůži všechny možné přístupy a dal pro vás dohromady 11 tipů, které opravdu fungují.

Michał Weiser

Novanta inc.

Focus

Digitální doba. Krádež finančního obnosu ma na náš život menší dopad než ztráta pozornosti. Kam tím směřujeme? Jak se tomu vyhnou a žít lépe - ve zkratce a příkladech.

Josef Chládek

HumorOva

Digitalní Nýmand, na Bali jsem nebyl a (ne)dovedu si to představit

Inovativní, dynamický a kreativní tým! Fresh s lehce kyselou kávou, k tomu home office a worklife balance. Jo a samozřejmě to bude mít přidanou hodnotu... Pohledem markeťáka, obchodníka a hlavně stand-up komika se podíváme na dnešní svět inzerátů práce, socek, prezentací jednotlivců i firem ať už z ČR nebo pláže. Bude to spíš sranda… ale pozor s přesahem (smajlík)

Marek Fronc

Struers

Znáte celosvětově nejpopulárnější Frontend UI framework současnosti ?

Představení Vue.js frameworku a jeho ekosystému pro vývoj nejen webových aplikací. Vue.js má v součastnosti na GitHubu více než 117 tisíc stars, což je více než React, nebo Angular, přesto v České republice není příliš známy nebo používaný. Rád bych kolem něj vytvořil aktivní komunitu vývojářu. Pokusím se Vám ukázat jeho přednosti a proč by jste ho měli vyzkoušet.

Vladimír Voda

Water Media

Poznejte sílu multikanálové komunikace

Posílat pravidelné newslettery už v dnešní době nestačí. Zefektivněte svůj e-mail marketing propojením s facebookem, messenger boty, push notifikacemi či SMS marketingem. Na praktických příkladech si ukážeme, jak správně zaujmout zákazníka, jak od něj získat potřebná data a jak s nimi dále pracovat napříč komunikačními kanály. Jednoduše, automaticky a přesně na míru každému vašemu zákazníkovi.

Karel Dytrych

Freelo

Automatizace v praxi - když mikrotým doručuje za celý regiment 💪

Na konkrétních příkladech ukážu, co vše ve Freelu automatizujeme a díky čemu jsme schopní i v mikrotýmu konkurovat zahraničním gigantům. Co půjde, dám ke stažení :-)

- Vývoj – kód se sice sám nenapíše, ale automatizovat se toho dá plno - Účetnictví – jednoduché skripty se nám starají o příjmy i výdaje a účetní firma nás miluje ;-) - Pravidelné firemní procesy - Jak děláme Sales bez obchodníků - Chytrá komunikace – chat, slack, emailing a mnoho dalšího… no bullshit, jen užitečnej matroš!

Marek Fronc

Struers

Mono-repository. Ulehčete si vývoj provázaných npm balíčku

Pokud vyvijíte aplikaci a používate pro vývoj a prehlednost více než jeden npm balíček. Tak určitě znáte ten pocit, kdy kvůli jedné malé změně v jednom npm balíčku musite složitě provést npm link pro každý další balíček nebo aplikaci, která jej využívá, a s provázanosti balíčku navzájem složitost této akce exponenciálně roste. Monorepository toto udělá za Vás včetně automatické publikace na github a npm.

Jan Mošovský

Kapitalismus, a proč?

Přes 50 % zpráv je z kategorie domácí politika, zahraniční politika nebo ekonomika. Politika dominuje veřejné debatě, aniž většina diskutujících rozumí její podstatě. Co je tedy podstatou politiky, co je kapitalismus, a proč je důležitá filosofie? Proč je sobectví morální? Těmto, a mnohým dalším 'proč' se bude věnovat přednáška o filosofii objektivismu a jeho logické struktuře.

Jan Řezáč

House of Řezáč, s.r.o.

Uživatelský výzkum

Podnikáte? Plánujete strategii? Chcete redesignovat web nebo vytvořit nový produkt či službu? Pak potřebujete porozumět lidem tam venku. Nebo mít hromadu štěstí.

Lubor Malý

WORKOHOLIX s.r.o.

Rozdíl mezi středočeským a severomoravským marketingem na 154 slajdech aneb Jsem Workoholix

To se nedá popsat, to se musí zažít :-)

Martin Folta

E LINKX a. s.

Negativní prostor na webu aneb nechejte oči nadechnout

I weby se neustále mění a podléhají různým trendům. Doba, kdy jsme cílili na sdělení maximálního množství informací hned na první stránce, je dávno fuč. Podle současných trendů webdesignu se cílí primárně na velikou typografii, postupné dávkování informací a kvalitní obsah (typografický i obrazový). Obecnou zásadou používání negativního prostoru je ponechání zcela prázdného prostoru a umocnění tak výsledného dojmu, aby emoce mohly proudit volným způsobem. Zkrátka, naučme se tvořit weby tak, aby uživatele zasáhly přímo do jeho duše.

Daniel Kvíčala (Dva mluvčí)

Dva Mluvčí

Klamy vs Reklamy: Hazard na Facebooku

Reklamy na Facebooku se můžou podobat hracím automatům. Když to člověk nemá plně pod kontrolou, sype peníze, mačká, vidí, jak se to všechno točí a nakonec odchází s prázdnou kapsou. Pokud ale správně pochopíte princip reklam, padnou melounky a jackpot je váš.

Martin Bobek

Ajťák v pralese aneb dobrovolníkem v Indonésii

Zkušenosti z českého projektu Green & Blue, který se zabývá ochranou pralesa a oceánu na Sumatře. Kromě přiblížení exotického prostředí (mj. tygří pytlácká hlídka, noční kladení želv) se chci zaměřit také na život dobrovolníka, co mi to dalo a proč je dobrovolnictví výborné pro osobní rozvoj. Vše bych rád podal s humorem, nadhledem a bohatým obrazovým doprovodem.

Adam Košinar

Poski.com

Vyhledávače a SEO: Jaká je jejich budoucnost?

Pojďme se společně ohlédnout za vývojem vyhledávačů a nahlédnout do jejich blízké budoucnosti. Hlasové vyhledávání, osobní asistenti a umělá inteligence už jsou tady. Co od nich můžeme očekávat a co dalšího nás čeká?

Jan Randus

Roivenue

Co jste pravděpodobně nevěděli o atribučním modelování

V přednášce vám představím data-driven atribuční modely, kdy má smysl je řešit a jak je firmy využívají ke zvyšování návratu investice do marketingu. Praktické příklady z praxe.

Petra Stupková

Mgr.Petra Stupková, advokátka

Machine learning, roboti..je to vůbec legální?

Umělá inteligence, roboti, machine learning. Podle některých zdrojů bude celosvětový ekonomický dopad v roce 2025 dosahovat výše až 4,5 bilionu dolarů ročně. To je balík peněz a my budeme jeho součástí. Je ale vůbec legální například umělá intelingence marketingu? Kdo nese odpovědnost za "rozhodnutí robota"? Bude snad k případnému soudu postaven samotný počítač jakožto svébytná osoba? Ignorovat pravidla se nemusí vyplatit. A kdo je nezná, toho ani robot nevytrhne. Michel Knight se mnou sice nepřijde, ale i tak rozebereme řadu otázek, které se týkají svébytných technologií z pohledu jejich legálnosti.

Sandra Vítková, Kristýna Dekická

Swanky, spolek

Smart Kids = Smart City

Multiplikovaný efekt. Chytré dětí. Chytré město. Vzdělávání dětí v oblasti informačních technologií a hravé vědy a techniky. Přednáška ze zkušenosti zakladatelek spolku Sandry Vítkové a Kristýny Dekické. Před čtyřmi lety jako první v Ostravě zorganizovaly kempy pro děti se zaměřením na hravou vědu a techniku. V letošním roce spoluorganizovaly kemp se zaměřením na informační technologie. V digitalizaci a dětech je budoucnost. SMART KIDS = SMART CITY!

Jiří Materna

ML Guru

Kreativní umělá inteligence

Když si dnes do životopisu uvedete, že ovládáte machine learning, hned zdvojnásobíte svoji cenu na trhu. Pokud založíte startup-up postavený na technologiích umělé inteligence, máte investici téměř jistou. To proto, že machine learning je téměř vše řešící technologie hraničící s magií, které rozumí jen pár vyvolených, matematicky nadaných, géniů. A nebo je to celé mnohem jednodušší?

V přednášce se pokusím demystifikovat jednu podoblast umělé inteligence, jejíž výsledky vytváří zdání, že se dnešní umělá inteligence téměř vyrovná té lidské. Onou podoblastí jsou generativní modely postavené na hlubokých neuronových sítích, které jsou schopny kreativní činnosti jako malování obrazů, psaní básní nebo skládání hudby.

Jiří Materna je specialista na strojové učení s více než deseti lety zkušeností s jeho aplikacemi v průmyslu. Mezi lety 2008 a 2017 pracoval ve společnosti Seznam.cz, z toho posledních 7 let jako vedoucí výzkumného oddělení. Nyní je volné noze a nabízí vývoj machine learning řešení na míru. Je to zakladatel a spoluorganizátor konference Machine Learning Prague, jedné z největších konferencí zaměřených na aplikace strojového učení v Evropě, zakladatel a lektor Machine Learning College, vzdělávacího programu pro získání praktických dovedností v oblasti strojového učení a umělé inteligence, technologický mentor ve StartupYardu a autor prvního českého blogu o strojovém učení www.mlguru.com. Mezi jeho odborné zájmy patří strojové učení, zpracování přirozeného jazyka, information retrieval, statistika a obecně řešení těžkých problémů z oblasti informatiky s aplikacemi v běžném životě.

Marek Mencl

Pábení s.r.o.

Design Sprint na praktických ukázkách z ČR.

V Pábení jedeme Design Sprinty už druhým rokem a máme “odžitou” celou řadu projektů. Byl jsem u toho, když jsme Sprintem úspěšně otevřeli cestu k novému digitálnímu prodejnímu kanálu. Zažil jsem, jaké to je, když Sprint nenaplní očekávání a spolupráce s klientem pak vede nejen k oboustranné frustraci, ale i k ukončení dlouhodobé spolupráce. Z obou extrémů si odnáším zásadní poznání, o které se s vámi chci podělit. Na co se můžete těšit? Na konkrétní ukázky z českého prostředí a taky úspěchy i průšvihy, kterými jsme si během lazení metodiky prošli. Ukážu vám, jak se na Design Sprint připravit, jak z celého týdne vytěžit maximum a také jakým způsobem na něj navázat v další (spolu)práci.

Honza Pobořil

Jak dělám CI s Dockerem a GitLabem

U většiny projektů pracuji ve workflow issue → GIT větev → feedback z nasazené větve → merge request → nasazení do produkce. Vše automaticky, včetně testování každé větve a commitu.

Ukážu jak pro to používám Docker, GitLab a Rancher, ale zaměřím se na principy, takže získáte inspiraci co si můžete postavit i pomocí jiných nástrojů.

Vývojářským týmům, kteří chtějí zlepšit automatizaci deploymentu, testování a začít konečně používat GIT větve naplno.

Jakub Michl

Patentoid - ochranná známka snadno

3 fuckupy, když registrujete ochrannou známku

Prozradím 3 fuckupy, kterým byste se měli vyhnout, když chcete získat ochrannou známku na logo, název, či slogan.

Jan Pulkrábek

Dame jídlo

Budoucnost doručování jídla nejen v ČR

Jaké technologie používá a bude používat Delivery hero na optimalizaci rozvozu objednávek.

Petr Boháč (ITeuro)

ITeuro, a.s.

Rozplétání neuronové sítě ajťáka

Mozek ajťáka je nejsložitější ze všech orgánů. Obsahuje miliardy neuronů se stovkami jejich výběžků. To vše je propleteno do složité sítě. Víte, co ovlivňuje vaše chování, když jste ve stresu nebo v ohrožení? Pojďte svou neuronovou síť trochu rozplést. Můžete ji totiž využívat lépe. Musíte ale vědět, jak porozumět signálům, které dostává. A musíte vědět, kam směřovat svou pozornost. Přijďte si poslechnout tipy, jak neztrácet energii a nebojovat s návyky. Chovejte se k nim jiným způsobem a práce vás bude bavit o dost víc.

Jan Kalianko

E-shop konzultant | Czech On-line Expo | E-shop klub

Najděte procesy, které vás brzdí a stojí moc peněz!

Procesní řízení zní hodně honosně, ale ve skutečnosti je to "jen" nastavení pravidel, jak se ve firmě (e-shopu) bude co dělat. Od příjmu zboží, přes skladování, expedice, zadávání do katalogu, marketing, komunikaci se zákazníky... Správný majitel e-shopu ale také ví, že procesy jdou pořád zlepšovat a i malými změnami za pár korun jde ušetřit hromadu peněz. Stejně tak lze snížit rapidně chybovost či zkrátit časovou náročnost, což opět přináší či spíše šetří peníze. V přednášce otevřu problematiku procesů, které sice vypadají strašně složitě, ale nejsou. Ukáži vám, proč něco takového nastavit a pokud už to děláte, tak kde a jak hledat slabá místa a úspory.

Pavel Nero Kramný

E-SHOP.REPORT

Jak jsme měřili dopad TV reklamy na e-shop

Dá se vůbec změřit dopad TV reklamy na e-shop? A jak se to vlastně dělá? A dá se těm naměřeným číslům věřit? A byl použit Machine learning? Na podobné, ale i další všetečné otázky kolem vyhodnocení TV reklamy na výkon e-shopu, se pokusí odpovědět tato přednáška :) Využití nástroje E-SHOP.REPORT v praxi - pro majitele e-shopů, markeťáky z této i jiných galaxií a vůbec pro všechny SEO alchymisty :)

Pavel Szabo (Digitramp.cz)

Z kancelářské krysy nezávislým digitálním nomádem

Být programator ve firmě je fajn. Byt ale na pláži v Thajsku, na poušti v Maroku, ve Vietnamu na motorce, v Kambodži na pyramidě, je ale mnohem lepší. V batohu stačí pár věcí a notebook. Být na volne noze není dnes tak složité, chce se to ale rozhodnout, udělat správné kroky a bojovat. Odměna je úžasná! Bude žít a ne jen přežívat v kanceláři od devíti do pěti.

Jan Sládek

Rekola

Popis bude upřesněn později...

Stanislav Vavřík

MLMkouč

Nejčastější chyby, když propagujete své MLM na sociálních sítích.

Nejčastější chyby, když propagujete své MLM na sociálních sítích. Případová studie a praktické ukázky z prvního ročníku MLM kouče.

Jde o tajnou skupinu na Facebooku kde je okolo 450 aktivních lidí, kteří propagují různé MLM produkty. Je s podivem, kolik je v MLM projektech manažerů a leaderů, kteří neumí využít moderní on-line nástroje a postupy pro účinnou propagaci.

- Dozvíte se nejčastější chyby na osobních profilech

- Na FanPage stránkách propagující MLM

- Fatální chyby při propagaci MLM skupin

A dostanete praktické návody jak to dělat lépe.

Například:

- Kde brát inspiraci na virální příspěvky?

-Jak si budovat osobní brand na Sociálních sítích?

- Jak získat správné lidi do vašeho týmu?

David Mareček

Za lepší weby! Nejčastější faily na webech, jak je odhalit a odstranit

Už toho mám dost! Přes tři roky se věnuji UX a optimalizaci konverzního poměru. V úvodu téměř každého projektu, stále dokola, narážím na ty stejné chyby. A tak jsem zahájil tažení #zalepsiweby, v rámci kterého vám ukáži ty nejčastější faily, na které na webech narážím, jak je můžete objevit a odstranit, abych to nemusel dělat já.

Michal Voják

AW-dev

Nebuďte šneci, buďte jaguáři a bojujte s konkurencí rychlostí

Každou sekundu čekání přicházíte o 7 % konverzního poměru. Na každý web na mobilu čekáme průměrně 8 sekund. Zákazníci ale čekat nechtějí. Ukážeme vám, jak jsme udělali web, který se načte v mžiku. Odhalíme nejčastější chyby a vysvětlíme zda AMP je něco, co je třeba řešit. Pokud chcete být formule jedna mezi weby, tuhle přednášku si nesmíte nechat ujít.

Jarek Mikeš

Digitální podnikání a inspirace

Moderní technologie a internet vytvořily nová odvětví v podnikatelském prostředí - digitální podnikání. Podnikatelé jsou konfrontování nově vznikajícími obory jako jsou UX/UI, datamining, social media specialist, ale také i novými technologiemi mezi které patří platební brány, API, datové můstky. Práci jim mají ulehčovat SaaS nástroje a aplikace, kterých vyrostlo jako hub po dešti. Do toho musí řešit svoji digitální stopu a influence. Přidává se k tomu digitalizace veřejné správy, a GDPR nařízení on-line sektoru. Pracovní síla přechází do tzv. HomeOffice režimů a freelanceři na volné noze se čím dál více hlásí k digitálnímu nomádství.

Poďme se podívat na digitální podnikání komplexně, v čem se liší od "klasického" businessu a co by měl takový digitální podnikatel zvládat a znát, aby uspěl v digitalizované době.

Jakub Herrmann

PLACEMENT.cz s.r.o.

Jak (ne)pomáhá UI v PPC reklamě?

Google se snaží PPCčkařům čím dál více omezovat možnosti ručního klikání a to tak, že do kampaní pouští umělou inteligenci a automatizaci. Z různých konferencí a školení pořád slyšíme jak je to skvělé a že v podstatě stačí jen pár krát kliknout a Google už se o vše postará. Opravdu je to tak jednoduché a jsme už tak daleko?

Lukáš Řeha

Techstra

Konec rutinních vnitropodnikových procesů v Čechách

Povídání o tom, jak nová inovativní řešení mění charakter práce napříč celým business sektorem. Věřili byste, že Vašim kolegou v práci se může stát robot? (tedy ten softwarový...) Vysvětlíme jak pomocí nasazování nových inovativních technologií dokážeme zaměstnance zbavit nudných, stereotypních, administrativních úkolů, které je tak často v prácí ubíjejí.

Lucie Haberlová

Lucie Haberlová

Dá se v ČR uživit blogováním - i když nejste TOP 10 fashion blogerka nebo přisprostlý youtuber?

Může se nepříliš známá blogerka uživit blogováním?

Vyzkoušela jsem nespočet způsobů, jak zpeněžit psaní blogu. Reklamy, affiliate, infopodnikání, spolupráce - a pár dalších. Některé fungují skvěle, jiné nečekaně přinesly třeba jen 20 korun ročně...

Zajímá vás, do čeho se pustit, pokud vás baví psát a chcete si blogováním přivydělat? Nebo se jím přímo živit? Jak monetizovat osobní blog a přitom neodradit čtenáře?

Ukážu vám, jak to dělám já. A ano, živí mě to.

Lukáš Révay (CGI)

CGI IT Czech Republic s.r.o. - Emerging Technology

Aktívny monitoring

Náhľad na aktívny monitoring realizovaný za použitia ELK a integrácie s WSO2 stream procesorom, mongom a vyvinutým dashboardom pre sledovanie business logov.

1) Mat oči všade a nikde 2) Od plánovania k improvizácii 3) So sobom ďalej zájdeš 4) Beats pre monitoring 5) Koketujeme s WSO2 6) Rozdeľ a stream-uj 7) Predikujeme z krištáľovej gule 8) Quo vadis monitoring

Honza Pobořil

Docker umírá a proč je to dobře (bez hejtů)

O firmě Docker Inc., jejím byznys modelu a jak do toho zapadá open source. Proč firma bojuje o přežití a jak si "nachali vzít" svůj produkt. A proč z toho může technologie Docker vyjít ještě silnější.

Pro vývojáře, dev-opsáky i managery, kteří na Dockeru závisí nebo chtějí záviset.

Edita Dostálová

Redbit s.r.o.

Týmové role - co jsem se dozvěděla z testování 250 lidí a týmů

Proberu zajímavé příklady z praxe, osobní příběhy, syndrom vyhoření a boj s perfekcionismem. Které role se milují a nesnáší. Jak naplno využít schopností týmu. Jak napsat lákavý inzerát pro nábor zaměstnanců. Pro zájemce bude i možnost testování.

Martin Greň

Čvrtá průmyslová revoluce

Ahoj, chci vám něco říct o tom, jakým směrem se bude ubírat vývoj a výroba hardwarových produktů v blížké budoucnosti, mnohdy označované jako průmysl 4.0. Také chci nastínit, jak lze tuto "revoluci" využít pro tvorbu vlastních projektů, freelancingu a businessu.

Jsem letecký inženýr, který pomáhal s realizací takových projektů jako jsou létající auto Aeromobil nebo hitech obyvatelné jednotky Ecocapsule. Momentálně řeším vývoj a výrobu elektrických longboardů v Číně a sám mám osobní projekt samoohřívací termosky.

Mira Vlach

Mira Vlach

Jak na organizaci eventu (a nezbláznit se)

Vydestilované zkušenosti s pořádáním eventů v podání projektového manažera Miry Vlacha. Prakticky pojaté vyprávění bude vycházet nejen ze zkušeností z vlastních eventů (srazy portálu Na volné noze, několik konferencí Společnosti pro projektové řízení, křest knihy, setkání Projektového klubu atp.), ale zahrnuty budou i zkušenosti jiných organizátorů menších i větších akcí. Zkrátka nalejvárna pro začínajícího event manažera včetně tipů pro pokročilé.

Petr Joachim

Kiwi.com

Proč přemýšlíte o životě špatně a jak to napravit.

Tímto tématem ti přiblížím několik pohledů, jak se dívat na život a jak o něm přemýšlet a na co se rádo zapomene. Součástí jsou poznatky z filozofie, psychologie, herní teorie a podobně.

Josef Řezníček

Lepidus s.r.o.

Mé největší podnikatelské mýty, které brání růstu firmy

Souhrn mých životních podnikatelských chyb a mýtů, které se dějí většině lidí, kteří podnikají, a jak s nimi bojovat. Proč mnoho z nás, kteří si myslí, že podnikají, jsou ve skutečnosti “jen” zaměstnanci a co nám brání vybudovat opravdovou firmu (nápověda: je to náš mozek). Povídání ze života, které jsem ještě nikde nevyprávěl.

Petr Bela

Flex Fitness

Jak to chodí v Techstars

Letos na jaře jsme se zúčastnili jednoho z nejprestižnějších technologických akcelerátorů na světě - Techstars Boulder. V přednášce popíšu, jak to celé probíhalo, koho jsme potkali, co se dozvěděli, a přidám pár rad, jak se tam dostat.

Jakub Čížek

Hospodyňka 2.0

V přednášce vám ukážu, jak jsem si s pomocí několika málo čipů, Raspberry Pi a hromady další elektroniky postavil chytrou domácnost, která pozná, když je někdo doma, večer sama zhasne světla, když odhadne, že spím, a také mě zachrání před udušením. Dá-li internetová linka, můžete se těšit na živou videoukázku a tak trochu lidské chování, moje Hospodyňka má totiž prvky osobnosti. Ženské, pochopitelně.

Baví mě poznávat, jak věci fungují. V roce 2011 jsem se chtěl dozvědět, kolik je v Česku Wi-Fi sítí, a tak jsem napsal appku a s tisícovkou dobrovolníků jich zaměřil několik milionů. Nejspíše i tu tvoji. Později jsem chtěl pochopit neuronové sítě, a tak jsem si jednu také stvořil. Od té doby na webu Bozenka.cloud odhaduje počasí prostým pohledem na oblohu. Dnes je mým koníčkem chytrá domácnost, já se zase učím a můj byt pomalu začíná ovládat armáda čipů. A abych nezapomněl, jsem také redaktorem Živě.cz.

Miroslav Novosvětský

MobileSoft s.r.o.

Z korporátu k vlastnímu podnikání

Je to již více než 6 let, co jsem se odstřihl od pomyslného lana pravidelného příjmu a vydal se trochu do neznáma.

S cílem dělat už jen věci, o kterých si myslím, že dávají smysl a něco přinášejí, jsem se v korporátu rozloučil a na měsíc odjel do Indie. Po svém návratu jsem se spojil s kamarádem ze studií a s čistou hlavou jsme se začali věnovat tvorbě mobilních aplikací.

Od té doby jsme se z původního “týmu“ 2 lidí rozrostli do velikosti střední firmy. Dnes máme vlastní aplikace na Google Play, spolupracujeme s celou řadou zajímavých zákazníků a hlavně děláme aplikace, které nás baví a dávají nám smysl - ostatní si totiž již můžeme dovolit odmítnou a nedělat je.

Během přednášky bych se chtěl podělit o důvody, které mě ke změně vedly a co všechno jsme museli za těch pár let udělat, než jsme MobileSoft dostali do současného stavu, který zásobuje zajímavou prací okolo 15 lidí.

Dušan Majer

Budoucnost SpaceX

Přednáška zaměřená na plány společnosti, která před pár lety vletěla jako dravá štika do stojatých vod kosmonautiky. Jak to vypadá s kolonizací Marsu? Co vše k tomu bude potřeba a má to SpaceX promyšlené?

Dušan Majer je český odborník na kosmonautiku. Je šéfredaktorem úspěšného českého blogu o kosmonautice a autorem pořadů Vesmírné výzvy a Dobývání vesmíru, které vycházejí na internetové televizi Stream.cz. Za svoji činnost obdržel několikrát cenu Akademie věd České republiky za popularizaci vědy.

Martin Dostál

Redbit s.r.o.

Podnikáme spolu jako manželé, aneb jak se vzájemně nezabít.

Začalo to jako skvělý nápad. Před 4 lety opustila má manželka svou práci a přidala se k mému podnikání. Časem tekl pot i slzy. Dnes spolu vedeme 3 projekty a každý rok přibíráme nové zaměstnance. Co všechno obnáší pracovat spolu jako manželé a jaké finty používáme, abychom se občas vzájemně nezabili? Je dobrý nápad brát svého partnera do byznysu? Společně se svou ženou vám prozradíme, co to všechno obnáší. Co jsme za 4 roky zjistili a čím jsem si museli projít. A hlavně, zda-li se do podobného experimentu máte pustit i vy :-)

x